تکنیک های عالی برای کسب درامد از راه وبلاگ نویسی

یک موضوع یا ایده جالب و جذاب برای وبلاگ خود پیدا کنید!موضوعی را انتخاب کنید که به ان علاقه دارید ودوست دارید درباره ان محتوا درست کنید.به این نکته توجه کنید باید موضوعی را پیدا کنید که  هم مخاطب  ان را دوست داشته باشدو هم شمابه ان علاقه داشته باشید.

blog

چه موضوعی را دوست دارید؟به چه مبحثی علاقه مند هستید؟ ایا چیزی وجود دارد که دران استعداد خاصی داشته باشید؟یک ورزش،بازی،موسیقی،شعر،نویسندگی،نقاشی و….

در چه مهارتی تجربه و تخصص دارید؟شاید مهارتی داشته باشید که برای ان کلاس یا دوره ی خاصی را گذرانده باشید! مثل زبان انگلیسی یا اشپزی ،عکاسی، تعمیر موبایل یا ماشین…که اکنون می توانید درباره ان بنویسید.

۵  _۱۰ موضوع را انتخاب کنید و یادداشت کنید.نوشتن این موضوعات به شما کمک می کند تا ایده ها و موضوعات خود را متمرکز کنید و بعدا به شما کمک میکند تا تصمیم نهایی را بگیرید. نکته بعدی این است که بقیه مخاطبان وبلاگ به چه چیزی علاق دارند!شاید این مسئله پیچیده به نظر برسد ولی باید به ان توجه کرد.شما باید دریابید که دیگران به چه چیزی علاقه دارند.

در غیر اینصورت وبلاگی خواهید داشت که مخاطب کمی را جذب می کند.مثلا موضوع وبلاگ شما درباره شگفت انگیز بودن گربه است! ولی ایا مخاطب این موضوع زیاد هست؟ وباعث جذب مخاطب زیادی می شود؟ولی اگر وبلاگی با موضوع مراقبت و تربیت وبهداشت گربه ها هم داشته باشید مخاطب بیشتری هم خواهید داشت!

blog

شما باید علاقه فردی و شخصی خود راپیدا کنید بعد ان را جهانی کنید.این نکته مهم را هرگز فراموش نکنید. به صورت شخصی و فردی و محلی فکرکنید ولی جهانی عمل کنید!چگونه در ابتدا به این موضوع علاقه پیدا کردید؟ چگونه مهارت لازم را به دست اوردید؟چگونه تخصص در موضوع را جمع اوری کردید؟همه این مطالب به شما کمک می کند تا یک وبلاگ مفید و جذاب داشته باشید.ومی توانیدهرروز درباره ان بنویسید!

موضوعات و علاقه مندی های خود را به صورت یک لیست دربیاورید ودرمقابل خود قرار دهید و به وبلاگ تبدیل کنید.

به اشتراک بگذارید
پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *